Followers

Sunday 26 March 2017

Ayah saya?

-------------------🌹---------------------
*Cikgu* : Siapa yg selalu sakit dalam keluarga kamu?
*Pelajar* : Ayah saya.
*Cikgu* : Tapi kenapa?
*Pelajar* : Sebab mak selalu urut ayah sebelum tidur
                😀😀

-----------------🌹🌹-----------------
*Cikgu* : Siapa yg paling penakut dalam keluarga kamu?
*Pelajar* : Ayah saya.
*Cikgu* : Tapi kenapa?
*Pelajar* : Sebab sy tgk mak kena teman ayah mandi
                😀😀😀

--------------🌹🌹🌹------------

*Cikgu* : Siapa paling penakut dalam keluarga kamu ?
*Pelajar* : Ayah saya !
*Cikgu* : Tapi kenapa ?
*Pelajar* : Sebab ayah masih tidur dengan mak .
             😀😀😀😀

-----------🌹🌹🌹🌹------------

*Cikgu* : Siapa paling nakal dalam keluarga kamu ?
*Pelajar* : Ayah saya !
*Cikgu* : Tapi kenapa ?
*Pelajar* : Sebab mak selalu kata ayah selalu kacau mak tidur..
        😀😀😀😀😀

-------🌹🌹🌹🌹🌹----------

*Cikgu* : Siapa yg paling penakut dalam keluarga kamu?
*Pelajar* : Ayah saya.
*Cikgu* : Tapi kenapa?
*Pelajar* : Sebab ayah x berani kawin lain
        😀😀😀😀😀😀
-------🌹🌹🌹🌹🌹🌹------

No comments: