Followers

Monday 22 October 2012

Mama's Testimonial



http://abangkuraden.blogspot.com/2014/01/testimonials-of-those-who-used.html

Saya adalah bekas Pengetua dan dalam bidang pendidikan selama 35 tahun sebelum bersara.

Sebelum Program Nutrisi Herbalife,saya banyak masalah kesihatan disebabkan obesiti. 

Anak saya kasihan melihat keadaan saya yang sering menemui kebuntuan walaupun gigih mencari jawapan untuk menyelesai masalah.

Beliau menyarankan saya menukar sarapan pagi dan makan malam dan memberi tips untuk turun berat badan dengan sihat.

Alhamdulillah berkat bimbingan beliau dan makan bernutrisi saya telah turun berat badan sebanyak 12 kg dalam masa 3 bulan dan saya merasa amat sihat sekali dan dapat menjalan kehidupan aktif yang tidak termimpi oleh saya pada usia emas ini.

Terima kasih kepada jurulatih yang hebat,syukur Alhamdulillah dan terima kasih HERBALIFE.

No comments: